Van, hogy akik a legerősebbnek látszanak kívül, azok a leggyengébbek belül.

2012. április 26., csütörtök

Túl a nagy letargián

Sziasztok!

Uhh. ennyivel tudnám jellemezni a napjaimat! Iskola,dolgozat,iskola,dolgozat és Nikol nem kapta meg az állását.
1.pont
Igen az állás. Nagyon reménykedtem,hogy végre sikerül munkát kapnom de nem jött össze ( ismét) !
De jelen pillanatban nem érdekel, túl tettem magam rajta és újra itt vagyok újra blogolok.
Viszont köszönetet szeretnék mondani egy kedves barátomnak, Hubának aki átsegített " a nagy letargián".
Szóval kedveskednék neki egy számmal itt a blogon!
2.pont
Készítettem egy képet nektek blogolvasók a facebookos arcmimikákról, remélem tetszeni fog. Az antimodell én vagyok a képeken, de nem azt kell nézni. Szerintem elég tipikus, legalábbis amikor meglátom ezt a sok buta cicababát nutellával a fejükön a FÚJ! című kép elég találó, de a többi is.

Mit ne mondjak tényleg nem vagyok egy fotómodell, de remélem egy kis mosolyt csaltam az arcotokra, ezzel kívánok minden jót! Puszipá' Nikol


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése