Van, hogy akik a legerősebbnek látszanak kívül, azok a leggyengébbek belül.

2012. április 23., hétfő

Egy bejegyzés délutánról

Sziasztok! 

Hát én egy picit szüneteltem, de itt vagyok.
Hazajöttem ma az iskolából mert, nagyon fájt a hasam, szóval még lehet holnap is itthon leszek, mert mennem kell dokihoz. De úgy látszik minden rosszban van valami jó, fájdogálok de írok :)
Remélem nektek jól telt a hétvégétek!
Én a könyvfesztiválon jártam és beszereztem a

 Beautiful Creatures 

második részét a

 Beautiful Darkness-t

Az első részt nagyon szerettem így alig várom,hogy neki kezdhessek! Ajánlom mindenkinek, aki még nem olvasta.
A könyvekről: Szerelem,Szomorúság,Izgalom és tömérdek Misztikum. Mindenkinek csak ajánlani tudom..


Volt egy átok.
Volt egy lány.
És a végén
Ott volt egy sírgödör


Hát akkor jöjjön még egy kis zene: 

Mumford and Sons: Ghost That We Knew


Milyen stílusú zenét hallgatsz? - kérdezi egy rocker.
Hát rock-ot!- válaszolok.
De miket?- érdeklődik.
Mumford and Sons például - mondom neki.
Nem ismerem, megmutatod?- kéri.
Persze küldöm a linket.- kattintok is.
*Hallgat,Hallgat*
Ez nem rock :| - mondja
Már,hogy ne lenne az ,csak FOLK ROCK :O- nevetek.



A tegnap esti röpke gondolat:


leszek egy fűz

egy új fejezetben

egy szomorúfűz

ki csak akkor sír mikor esnek az égi cseppek.

hajlong

tisztelegve

a folyó vizének

gyors rohanásának, büszkén röghöz kötött életének.





Csak egy kép és egy sajátos sorom nektek:



Cigarettára gyújtok és szívni fogom mintha visszahozná Őt, mintha az Ő lélegzete lenne a számba, nem csupán a magányos füst.

Minden jót: Puszipá' : Nikol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése