Van, hogy akik a legerősebbnek látszanak kívül, azok a leggyengébbek belül.

2012. április 15., vasárnap

Mese

Esti helyett délutáni, és nem csak gyerekeknek, hanem bárkinek.

Ma, arra gondoltam, hogy a mesékről hozok valamit. Na, nem a mai, püföljük-szét-egymást-ez-kell-a-mai-gyereknek mesét. Hanem, a jókat, hogy így mondjam. Nem azokat, amiket említettem. Disney-meséket, például. Vagy Pixar filmjeit.
Azok általában jók. Szerintem.

Kezdjük például a Szilajjal. Én nagyon szeretem, szerintem szép mese. tetszik, hogy sehogysem tudják betörni őt. Hogy regeszkodik a szabadságához.



Utána jöhet az Oroszlánkirály. Szerintem az első rész is nagyon jó, de nekem a második a kedvencem. Lehet, hogy kicsit sablonos a története, és maga az egyik főszereplő is, Kovu - számkivetettek egyike, Zordon fia, leendő király, később Kiara párja - de nekem ez tetszik.





Aztán, ott vana Shrek is. Az összes részével együtt, karácsonyostul, mindenestül. A tipikus királylány-megmentős-nem-én-vagyok-a-herceg sztorival. De azért mégis más, nem az az agyon csűrt és csavart történet. Nem tudom, kinek kicsoda a kedvence, de nekem Kandúr az. A spanyol szívtipró cicus.



Mára ennyi lenne a mesékből. Lehet, hogy ezt még majd folytatom, és keresek még párat.
Ha kedvet kaptatok hozzá, nézzétek meg őket, írjátok meg nekünk, hogy melyik mese a kedvencetek :)

Üdv.
Bonnie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése