Van, hogy akik a legerősebbnek látszanak kívül, azok a leggyengébbek belül.

2012. április 16., hétfő

Mese II.

Ki ne szeretné a meséket? Vagy csak ismerné? Mindenki ismeri őket, ha nem is mindegyiket, de klasszikusakat biztosan. Esetleg pár nem olyan népszerűt is.
Az előző bejegyzésben leírtam ugye 3 mesét. Az Oroszlánkirályt, a Shreket, és a Szilajt. Most pedig hoztam még párat, amiket a legtöbben ismerünk.

Nem kell ahhoz gyereknek lenni, szerintem, hogy valaki szeresse a meséket, esetleg animációs filmeket. Hiszen, ki ne ismerné például Mickey egeret?


Vagy éppen ne hallott volna a Kis Hableányról, Arielről?


Tarzan? Szerintem mindenki hallott már a férfiről, aki a dzsungel mélyén élt, majd beleszeretett egy odautazó lányba.

Aztán, ott van persze Hófehérke, aki megmenekült a gonosz királynő elől többször is.


Meg, ha nem is mindenki szereti, de biztosan hallott már Micimackóról.

És Pinokkióról, a hazudós fa-fiúról.


Említhetném még Bambit, vagy Aladdint is.



De most jöjjön pár újabb, amik nem is olyan régiek.

Hihetetlen család
Mulan
Nemo  
Szörny RT
Cápamese


De én nagyon szeretem még a patkányt, aki imád főzni. Ő Remy, a L'ecsóból, és Villám McQueen-t a Verdákból.

És, ahogy a meséknél is, itt a vége, fuss el véle. Legközelebb valami mással jövök, a mesékből ennyitakartam mutatni nektek.
Ha van kedvetek, írjatok, hogy ki a kedvencetek, vagy melyik mese.

Üdv.
Bonnie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése