Van, hogy akik a legerősebbnek látszanak kívül, azok a leggyengébbek belül.

2012. május 14., hétfő

Pár napos dolog


Kukucs!

Ezt hoztam mára nektek.


A filmekben csak azt látjuk, hogy van a 2 főszereplő és, hogy valamilyen kalandos módon egymásra találnak. Szuper. Na és melyik szól arról, hogy mi van utána? Hogy hogy élnek utána, hogy viselkednek, miket beszélnek meg, mi az, amiket esetleg elhallgatnak a másik elől, mit terveznek még a jövőre és a többi. Nem sok ilyen filmre emlékszem. Lehet, hogy csak én nem nagyon láttam ilyeneket és tolonganak a többi romantikus egymásra találós film között. Lehet. De ha nem, és tényleg nem igazán van ilyen, akkor kérek én valakit, csináljon már egyszer egy ilyet. Igaz történet alapján, vagy csak találjon ki valami hihetőt. Ja, és igen, azért ne unja halálra magát rajta az ember, ha már film. Köszöntem. Szóval, a lényeg, hogy az az utáni nehézségekről még akkor nem is esett szó, amikor leírták a papír végére, hogy THE END és mindenki boldog (esetleg van pár összetört szív, akikkel azonban nem kell foglalkozni). Oké, lehet, hogy az senkit nem érdekel, hogy mondjuk, hogy szenvednek, vagy épp nyáladzanak. De azért egyszer megnéznék és/vagy hallgatnék egy ilyen dolgot. Hogy melyik fél van oda, melyiknek nem jó valami, melyik mit csinál, és igen, hogy hogy oldják meg. Tudjátok mit? Nem kell film. Csak gondolkozzunk el. Az bőven jó. Csak találjunk is ki valamit…
Na, ennyi lettem volna mára. További szép napot mindenkinek, vagy esetleg szebb napot, mint amilyenje volt. Kinek mi.


Üdv.
Bonnie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése